2012. április 13., péntek

Kormányrúdnál

Komolyodik a helyzet a munkahelyen, úgyhogy lehet, hogy most egy ideig nem fogok csoportos edzésre járni. A kaliról már félig-meddig lemondtam, a kettlebellt viszont mindenképpen szeretném csinálni. A saját terv alapján vezetett edzésekhez vettem egy 12 kilós bellt, ma ki is próbáltam egy laza átmozgatással.

Talán jót fog tenni, ha egy kicsit összekaparom a gondolataimat.
Az alapvető célom az izomtömeg növelése, kiemelten a vállövnél. Ehhez a Kezdd el a kettlebellt! nyomásprogramját találtam ki, vagyis nekiállok a létráknak, illetve megpróbálom rendbe rakni az étkezésemet. Minden nap, illetve amikor nem férek hozzá kettlebellhez, GTG guggolásokat és fekvőtámaszokat csinálok. A guggolásokat a munkahelyen is próbálom fejleszteni: amikor csak eszembe jut, próbálok fél lábon leülni a székemre vagy felállni onnan.
A húzódzkodás itthoni megoldása sajnos kevés eséllyel kecsegtet, az albérletben nem fogom felszerelni a rudat. Viszont annak semmi akadálya, hogy akár minden nap lemenjek a céges konditerembe, és végezzek néhány húzódzkodást meg valami kiegészítő mozgást. Ez leírva egész jó ötletnek tűnik, már csak szurkolnom kell saját magamnak, hogy meg is tudjam valósítani.

A vízi sportok továbbra is talonban vannak, már nagyon várom a kajak kipróbálását. Apu kiváltotta a versenyengedélyt, úgyhogy a sárkányhajós csapattal remélhetőleg több versenyen is indulnak a nyáron, én pedig megyek majd szurkolni. :)

A másik, újra felfedezett hobbimról hamarosan egy fényképes posztot fogok kitenni, csak elemet kell vennem a - remélhetőleg nem véglegesen tönkrement - gépembe.