Holmik

2011. október 3., hétfő

Indián nyár

Az időjárás alighanem most kárpótol minket a nedves, hűvös tavaszért. Tegnapelőtt Baján szandálban, rövidnadrágban sétáltam és így is melegem volt. A strandon aránylag sokan voltak kint, süttetni a hasukat a víz mellett, és a vízen is komoly mozgás volt.

Két hete voltam sárkányhajózni, és igaz, hogy remek sport, de nem ragadott meg annyira: nem élveztem, hogy ütemre, fejet leszegve evezzek, és ne legyen időm örülni annak, hogy a vízen vagyok. Ettől függetlenül jövő nyáron akár rendszeresebben is lemennék, csak egyelőre még nagyon nehéz volna nekem a rendes edzés.

Vége a próbaidőmnek, ujjé. Ez egy kis javulást jelent majd az anyagi helyzetemben is, most már kaphatok több béren kívüli juttatást is, pl. BKV-bérletet is.

Terveim: szeretnék beiratkozni a Szabó Ervinbe, illetve most már kicsit magasabb szintre emelni a társadalmi életemet. Barátokkal, ismerősökkel kellene találkozni, illetve Szegedre is visszahúz a szívem. Addig is, amíg erre sor kerülhet, szorgalmasan dolgozom (fő- és másodállásban is, szerencsére utóbbi is jól beindult az augusztusi pangás után), jó könyveket olvasok (ma vettem meg az Ender's Game-et, és szinte úgy tudom olvasni, mintha magyarul lenne - a másik szerzeményem Morgantől a The Steel Remains) és elszántan edzek.

Még egy kicsit a könyvekről: a Bookstation könyvesbolt egy kincsesbánya, ráadásul a Végjáték 2000 forintba, a Steel Remains (Mi lenne a magyar címe? Az acél marad? Megmarad az acél?) pedig 2500 forintba került - aligha hiszem, hogy magyar változatban ilyen olcsón megkaptam volna ezeket. És még mit néztem ki magamnak? Volt ott Le Guin-novelláskötet, Miéville-novelláskötet, illetve a boltosok felajánlották, hogy beszerzik a kívánságaimat. Nézzük csak, mennyibe kerül Lord Uhtred újabb kalandja... :) Aranyos volt, hogy amikor a listámon meglátta G.R.R Martin nevét és a Sandkings címet, a boltos lány megkérdezte, ez milyen könyve Martinnak - eddig mindenki csak a Trónok harcát kereste tőle.

Azt hiszem, komoly túlórázás lesz itt. Jó könyvek egy rakáson, közel a munkahelyemhez és olcsón - itt a végzetem, de mint tudjuk, a végzet megkerülhetetlen...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése