Holmik

2015. szeptember 14., hétfő

Egy zászlóaljra való orosz

Hosszú, sok gonddal súlyosbított időszak után végre ismét leültem a makettezőasztalhoz és dolgoztam az 1:72-es projektjeimen. Mivel augusztusban vettem két GW-s bemosót (Nuln Oil és Reikland Flesh), kezelésbe vettem a figuráimat. Még így is, hogy most tanulgatom a bemosást, sokkal jobb az eredmény, mint gondoltam.

Egyelőre a Preobrazsenszkij gárdaezred egy zászlóaljával készültem el. A második zászlóalj is a kaszárnyában van már, nemsokára ők is bevethető állapotba kerülnek.



Élőben szebbek, sajna még mindig bajlódom a fotózással...

Mint látható, négy gyalogos kerül egy 40×40 mm-es talpra, amelyre lovasból kettő fog férni. Mivel nincs elég parancsnoki figurám, úgy döntöttem, hogy minden ezrednek lesz egy olyan zászlóalja, amely az ezredlobogót hordozza, a többi meg jó lesz így. Két doboz orosz gyalogosom van, az 86 figura, vagyis két ezred 5 zászlóalja fog kijönni ebből a mennyiségből.

Nemsokára elkészül egy svadronra való svéd dragonyos is, szóval alakulnak lassacskán a dolgaim.

2 megjegyzés:

  1. A kép alapján nagyon jó, látszik a fejlődés. Egy közeli, világos háttér (személy szerint egy A2-es lapot használok) meg vaku, ha van, sokat tud dobni a fényképeken.
    Én lassan befejezem a 6mm-es svédek második felét, nem tudom még, hogy októberben elkezdem-e beszerezni az oroszokat. A napóleon-kori figurákkal én is átálltam erre a talpalásra, mert 5x4-es talpakon hat gyalogossal enyhén drága lett volna egy sereg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a bátorítást! Először úgy próbáltam fotózni, ahogy írtad is, de nevetségesen sötétek lettek a figurák (talán a telefont megzavarta a nagy kontraszt a fehér lap és a viszonylag sötét téma között?). A vakus ötletet még nem próbáltam, de megnézem, úgy milyen.

      A talpalás oka az, hogy így szép Maurice-konform lesz a sereg :)

      Törlés